Ma volt a napja, hogy végigpróbáltam az egyetemi konditermet vezetéssel... Mondhatni idegenvezetéssel, mert eléggé el voltam veszve a súlyzók és gépek között. Bő egy óra volt, de jócskán kikészültem. Mondjuk ez nem történt volna meg, ha vki felvilágosít a kondi és az étkezési szabályok kapcsolata felől. Nem baj, okos ember más kárán tanul, én meg az enyémen. Nem illik nagyot kajálni 2-3 órával edzés előtt, azaz addig biztos nem.

Ami viszont vicces, h ha beütöm a gépbe a kódomat, vagy lehúzom a diákigazolványomat, akkor máris mutatja a ma beállított edzéstervet, miből, hányszor, mennyi kell. Aztán beütöd, ha megcsináltad, és mehetsz a következőre. Nekem tetszik, mert konkrét terv, túl lehet lenni rajta és megvan a jó érzés. Mondjuk holnaputánig, mert heti 2-3 alkalom azért kell.

Mindettől függetlenül nem zárta magát a szívembe, jobban szeretem a mozgós dolgokat, de ez is hasznos néhány esetben.

Szerző: Darazs442  2009.05.06. 16:44 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr621106486

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása