Megint egy évvel öregebb lettem, s bölcsebb is talán... Na jó, ne túlozzunk, inkább csak az előbbi. Jól esett a sok megemlékezés, az ajándékok, még Erikától is kaptam egy tábla csokit. A sok tanítvány után Szívecskémnek hála fenséges lasagne, remek szülinapi torta és finom bor koronázta meg a napomat. Mivel egyesek szerint kicsit le vagyok rongyolódva, kaptam szép pulcsit és nadrágot is, azóta vigyáznom kell, mert sajnos mindenki engem akar. Főleg, mióta a fodrászhoz is tettem egy görbe kitérőt. Jártunk fent a Somos-tetőn, ami egy kicsit hajaz a Normafára, mindenesetre remek futópálya és szabadtéri sporteszközök tárháza a hely. A hétfői táncházak nem múltak el nyomtalanul, a báros munka viszont igen. De ez már a következő rész tartalmából...

Szerző: Darazs442  2016.11.09. 21:29 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr4311946093

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása