Ez most tényleg az volt, hiába gondolod azt, hogy ennél azért jobban ismersz. Tanultam. Igaz, inkább csak bruttóban volt sok, mert ezer más dolgot csinál közben az ember, de közelítek a készhez. Egy dolgozat esetében.

Nagyon sokat segítettek otthonról, nekik szívből köszönöm: Dóri, Hanna, Gergő…

Közben egy keveset bringáztam is, mondhatni háromszor jártam meg vele a várost: szombaton vásárolni, vasárnap meg kétszer a bazilikában. Nem, még nem üdvözültem. Belátható időn belül nem is fogok. A történet röviden a következő:

Reggel a f10-es misén szokás szerint ministráltam, majd elég sokáig ott maradtam beszélgetni Werner úrral, meg a ministránsokkal. Közben meghívtak az esti orgona koncertre. Nem, nem hallottam belőle egy hangot sem (kultúra…). Viszont négy ministráns-társammal pult-szolgálatot láttunk el a koncert végeztével. Semmi különös, kis létszám, pénzt szedni nem kellett, mert a művész családja állta a cechet. Mindenki azt és annyit ihatott amennyit akart. Mi is. Folyamánya: rég nem ittam össze ennyi marhaságot két óra alatt, de nem kell semmi rosszra gondolni, mert ezt főleg üdítőből tettem. Hja, kérem, ha valaki a szakadó eső biztos tudatában biciklivel vág neki az útnak, az ne igyon sokat, mert megállítják a rendőrök. Komoly hely ez.

Közben jól elviccelődtünk, de az i-re a pontot a fejenként 10 eurós jutalom tette fel. Az első legális keresményem. Na, erre azért nem vagyok büszke… Márminthogy az első.

Szerző: Darazs442  2009.05.18. 10:49 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr891128300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása