A képek megelőzték az irományt, kicsit le vagyok maradva magamhoz képest. Két közepes, mondhatni rövid túrát tettem a környéken, nagyjából délután 4-8 között. Részben azért, mert akkorra tudtam magam összeszedni, részben akkor sütött ki a Nap. Egyébként a campuson belül is kerékpárral közlekedek, jelentősen lerövidíti a távolságokat…

Bár van térképem, nagyjából az orrom után indultam el mind a kétszer. Néha belepillantottam, ha be akartam lőni, hogy merre járhatok. A főutak mentén is van kerékpárút vagy –sáv, de az autósok is más mentalitásúak, mint otthon. Például átengednek zebrán, sávváltáskor (ha jelzek), nagy kitérővel előznek meg, és nem dudálnak le az útról. Előzetes várakozásomtól eltérően bőven van szintkülönbség, dimbes-dombos az egész Saar-vidék. Nagyjából 40-50 km-eket mentem, kényelmes tempóban, visszafogottan, mert nem akarom kipróbálni, hogy tényleg él-e a balesetbiztosításom. Estem már otthon bringával is (Csobánka, orsócsonttörés), motorral is (Astoria, nagyjából semmi), épp ezért tapasztalatból mondhatom, hogy nem jó érzés. Vagy legalábbis van jobb.

A kerékpárutak nagyon változatosak. Általában kisforgalmú utakon/mentén haladnak, de több esetben bemennek az erdőbe is, és nagyon kellemes, kaptatókkal tarkított szakaszokkal találkoztam. Közben nézegettem a látnivalókat, (nép)zenét hallgattam, friss levegő, ózonlyuk. Volt minden.

Ezek a furcsa sínek a fotókon egy valamikori bánya-gyárépület maradványát alkotják. A képeken nem jön át, de bitang jól nézett ki, főleg egy nagy gurulás után.

Igazából mindkét túra régen volt, ezért nem sok más jut eszembe.

Nem baj, lustaság fél egészség.

 

Szerző: Darazs442  2009.05.05. 15:34 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr291104361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Rudanar 2009.05.05. 22:03:06

A sínes képek láttán azt hittem, hogy Te lettél a 4-6-os villamos... azt hittem, hogy a külvárosban azzal szórakozol, hogy mindig a villamossínen mész... :) Kitelne Tőled...

Darazs442 2009.05.06. 09:14:49

Tiszteletem Doktor Úr!
Ó tévedés! Nekem kék a biciklim. Csak a sisakom sárga.
süti beállítások módosítása