A munkálkodásról nem ejtettem szót, csak érintőlegesen. A bárpult mögött alig két hetet töltöttem csak el, ami elég volt arra, hogy nap-nap után teljesen lefárasszon, de ahhoz kevés, hogy érdemi tudás birtokába kerüljek. Jó kapcsolatban váltunk el közös megegyezéssel, nekem nagy kő esett le a szívemről, mert egyre több tanítvánnyal gyarapodom, és alig tudtam időt találni a heti két alkalommal járók számára. Most 15 ember tisztel meg bizalmával, akiknek nagyobb része hetente csak egyszer jár, de szépen készülnek és ennek szerencsére látszatja is van. Ha készülnek!^^  

Közben jártunk megint Kolozsváron a THT-n, ami remekül sikerült, mindkét éjjel igen jót mulattunk és a gálaműsor is lekötött, bár az ilyen tevékenységeket (is) szívesebben űzöm, mint nézem. A Heltaiban sok ismerőssel találkoztam, Pestről és Erdélyből is rengetegen jöttek szerencsére. Igyekeztünk kirúgni a hámból, de egy kis veszekedésért se mentünk a szomszédba…

Szerző: Darazs442  2016.12.24. 10:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr7212070285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása