Régen jelentkeztem. Azóta beindultak az órák, megismerkedtem az itteni kölcsönzési és fénymásolási renddel, igyekeztem hozzászólni a szemináriumokon a helyi diákok nagy örömére, szóval zajlik az élet. Elolvastam az Emil ésa detektívek-et németül, igaz egyszerűsített formában, de érthető, s egyszersmind élvezetes is volt. A nyelvészeti anyag szakmai nyelven már kevésbé, de azon is átrágtam magam.

Az otthoni leadandóimnak is neki kell ugranom, mert otthon kicsit másképp jár az óra, ha a Nap nem is kel fel másként. A Hold járásáról már nem is beszélve.

Ha minden jól megy, hamarosan lesz munkám. Az egyik itteni üzletlánc tisztasági menedzserének kisegítő alkalmazottja leszek, azt hiszem. Többet nyelvtudás és bármifelé szakmai tapasztalat nélkül másutt sem fizetnének, pincérkedni biztos nem szeretnék, futár-állást nem kapok, ezt kell szeretni. Tényleg várom egy kicsit, kéne a pénz…

A sportokra álltam rá mostanában. A kosárlabda a múltkoriakból kiindulva nem az én asztalom, de találtam egy jófej amatőr csapatot, akik hétfőnként fociznak. Bekéredzkedtem, és hívtak jövőhéttől rendszeresen. Ami a legviccesebb, hogy még gólokat is rúgtam! Szóval jó lesz.

A pingpong is beindult, heti 2x1,5 óra, elég komoly emberkék vannak, de jó dolog tanulni tőlük. A koleszba nagyon amatőr a szint, itt legalább jó magas. Megyek ma is, kivételesen sportfelszerelést és váltócipőt is viszek magammal. Ki tudja mire lesz jó?

Megismerkedtem a kondi/fitneszteremmel is, nem az esetem, de kéne vmi torna a labdajátékok mellé. Egyúttal személyes edzéstervet is fogok kapni a napokban, azért ez jó dolog. Csak hogy ne legyen nehéz tartani a versenysúlyomat.

A hétvégén egy négyórás kerékpáros kört tettem itt a környéken. Frankó bringautak vannak, erdei, útmenti, bringautak felváltva. Van hozzá persze szintkülönbség is, de ez benne a szép. Kellemesen elfáradtam.

A pénteki filmklubot egy magyar fickó vezette, itt él a feleségével. A kiejtéséből tényleg egyből érződött, hogy magyar, pedig nem tegnap költözött ki. Vagy csak nekem ilyen jó a fülem? Utána beugrottunk még a portugál est végére, ahol finom borral, és igényes élőzenével kápráztattak el. Tényleg jó volt!

Ja, és végül, de nem utolsó sorban legalább két dolog. Hamár péntek, akkor ugye cserkészet. Ez legalább három hétig kimaradt az életemből, de most előzetes egyeztetés után benéztem az itteni "vallásnélküli"(!) cserkészek őrsgyűlésére. Erről szerintem külön mesélek majd, meg a ministrálásról is, most legyen elég ennyi.

 

Szerző: Darazs442  2009.04.29. 12:53 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr261093395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása