Kicsit összeszedetlen leszek, de ha nem írom most le, úgyis a feledés homályába vész.

Szóval a mosáson szerencsésen túl vagyok. Gondolom most mindenki örül. Mondjuk én örülnék a legjobban, ha hoztam volna egy harmadik pulóvert, így még 4 nap után is lenne tiszta, dohányfüstmentes belőle. Nem én dohányzom, de állítólag a passzív változata károsabb. A pullóvernek biztos. Kérdés, hogy minél.

Vettem biciklicsengőt, hiányzó szerszámot, meg polifoamot, most már csak a jó idő hiánya állhat elém egy jó kis kerékpáros vadkempingezésben. Meg a rendőrség. Nem baj, majd kidumálom, az őrszobán meg úgyis melegebb van, mint az erdőben.  

Tegnap voltam Sarreguemines (Fra)-ben Werner bácsival és bringával. Meglepő, hogy milyen hidegnek tűnhet az idő 20 fokban, ha fúj a szél. A tökvízszintes Saar-menti bringautat nagyon untam, főleg visszafelé, de ez a 35 km azért kellett. Szép a város, itt is jók a kávézók, szép a templom. Ha nem merült volna le mind a négy elemem a fényképezőgépben, akkor most fel tudnék tölteni képeket. Ez van. Kezdek nagyon képzett lenni művészettörténetből, ha minden szót értenék, és ne adj isten meg is jegyeznék, már lehetnék a művészettörténet tudományának kandidátusa. Így, kisbetűvel.

Ha már a címben a suliról is szó esett, legyen elég annyi, hogy megvan az 5 tárgyam, ebből 4-ra kapok kreditet is, remélem eleget. Most még a regisztrációs-jellegű hét futott csak le, jövő héten indul a hajtás. Hihetetlen, otthon mindjárt kezdődik a vizsgaidőszak.

Ja, és hogy egy jó hírrel is szolgáljak, kikaptam egy kínaitól pingpongban. Nem nagyon, de látszott rajta, hogy távolról sem játszik teljes erőbedobással. Viszont ez volt a legélvezetesebb meccsem eddig.

 

Szerző: Darazs442  2009.04.23. 18:10 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr481082437

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása