Akinek nem mond a cím semmit, annak a folytatás:

"...Nincs a földön nála jobb se szebb".

Ha így se mondd semmit, akkor a hiba az Ön készülékében van. De segít a kereső!

Erről a szituációról annyit érdemes tudni, hogy kifogyhatatlan lelkesedéssel pályáztam ösztöndíjak után, míg végül...

Na, erre nem mondhatná azt a költő, hogy "szép, mert igaz". Lehet, hogy egyik sem.

Lényeg, ami lényeg, a 0.-1. nap 16 óra nagyon fárasztó utazás után a cseh illetőségű buszom kitett Saarbrücken (leg)alsón egy dobozos kerékpár, 2 nagy és 2 kézipoggyász  társaságában, reggel pontban 8 órakor.

Életem legnagyobb pazarlását vittem véghez, amikor hívattam egy taxit a helyi virágossal, miközben két jó képességű fickó a csomagomra vigyázott. A csomagok méretéről és  mennyiségéről csak annyit, h egy Mercedes B osztályba a hátsóülés lehajtásával is csak szűken fértem be.

100 szónak is 1 a vége, sikerült hivatalosan is megszállni először az egyetemet, majd a  saját(!) szobámat is. Ilyenem úgyis csak 6 hétig volt eddig egész életemben, az is német nyelvterületen.

Itt most köszönetet kell mondanom elsősorban Katának és Lilinek, akik nagyon sokat segítettek az itteni viszonyok feltérképezésében, ügyintézésben. Szóval kösz!:)

Meg persze Mateo-nak, a német szomszédomnak is, aki a bringámat segített atomjaiból egybekovácsolni.

Este még megnéztük a városban a Barca-Bayern 4:0-t, bár én érdektelenségemre és fáradtságomra való tekintettel inkább csak bóbiskoltam.

Szerző: Darazs442  2009.04.10. 18:30 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://darazs442.blog.hu/api/trackback/id/tr281058248

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása